VİCTORİE

VİCTORİE
@victoriee
HESAP AKTİF DEĞİLDİR, ÇIKIŞ YAPILDI. İnan bana inanmam ben aşka bunu not et.
"Tam pes etmek üzere olduğum bi gecede; kafamın içinde verdiğim savaşı zor da olsa kazandım.o gecenin sabahına ben çıktım ama içimdeki kimseyi sağ bırakmadım." Stefan Zweig
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra beni kimse okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum..."
Hakkımda bilmen gerekeni hakkın olduğunda öğrenirsin.
Sevilmeyi değil, saygı duyulmayı seçtim.