Aylin Karacaoğlu

Galiba kitap okumamasının asıl nedeni, gerçekten bir kitaba kendini kaptırıp giderse, başka bir dünyaya gireceği ve kendi kendiyle olacağı, o zaman da bizimle birlikte olamayacağını düşünmesi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yalnızdım. Zaten her zaman yalnızdım ben. Bir süre onunla birlikteyken yalnız değilmişim gibi davranmıştım ama öyleydim.
Artık hiçbir şey o kadar önemli gelmiyordu bana. Acıdan uzak durmak, bütün her şey bunun içindi sanki.
Onu öpüp “Seni seviyorum” demek, sonra konuşmak, sevgiden söz etmek istiyordum, o kadar.
… ona aşık olmamıştım. Ona aşık olduğuma karar vermiştim.