yarattığımız tahribatı düşünmek acı tatlı.
çünkü dibe batıyordum ama seninle birlikte.
kırıp döktüğümüz her şey ve sebep olduğumuz tüm belalar.
nefret ettiğimi söylüyorum senden, yüzümdeki o tebessüm ile.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gelir mi yarın akşam? Gelmez. Biriktirdiklerini kaybetti, kaybettiklerini kazanacak. Belki hiç gelmez. Çünkü bacakları değil yalnız, kalbi de çıplaktı.