"Kuşlara özenme,kuşlara özenme,kuşlara özenmeeee" diye bağırmak istiyorum.Çekip gitmeyi özgürlük sayıyorsunuz,gidenlerin arkasından kahır çekiyorlar,kuşlara özenme demek,birini yolundan çevirmek isiyorum.Öyle ki bu gelen bir daha yalnız gelmesin...
"24 Mayıs Cumartesi/Burda bir çay bahçesinde /Duvarlar kuşlarla dolu /Bilsen öyle yorgunum ki /Yalnız alnımı örtüyor uyku"diyor ve Cemal Süreya' yı anıyorum,
Çok Kıymetli .......Ailesi;
Bu fotoğrafı izniniz olmadan çektiğim için özür dilerim.Eşek yüküyle para verip karşısında kılıktan kılığa girdiğiniz fotoğrafçınızın çekimleri kadar kaliteli değil ama belki de birbirinize duyduğunuz gerçek sevginin fotoğrafını görmeye ihtiyacınız vardır bu ara.Dilerim hala mutlusunuzdur ve hep öyle kalırsınız.
Sevgilerimle
Sıradan Anlar Fotoğrafçısı