Güzel bir kurgu denemesi olmuş. Okurken Ayşe Kulin'in Tutsak Güneş kitabını anımsattı. Bu dönemde yazarlarımız gelecekteki dünya hakkında yazmayı deniyorlar sanırım. Akıcı bir dili var kitabın. Aşka dair kısımları çok beylikti ve kurgu da tam oturmamış, biraz aceleye geldi sanırım baskı.