tuğçe

tuğçe
@visnelipuding
"Kendini bir kez keşfeden kişi,bu hayatta hiçbir şeyi kaybetmez.Ve kendi içindeki insanı bir kez anlayan kişi,tüm insanları anlar." Stefan Zweig
"Hepimiz şu ya da bu biçimde deliyiz zaten."
Sayfa 73 - Can Yayınevi·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bazı şeyleri biz yapsak bile kontrol edemiyoruz.Eğer aşk bizim yerimize karar vermişse bize,boyun eğmek dışında bir şey kalmıyor."
Sayfa 389 - Ephesus·Kitabı okudu
"Aşk,insanın gözlerine inen bir perdeden fazlası değildi."
Sayfa 374 - Ephesus·Kitabı okudu
"Herkes zaman zaman hata yapabilir ama önemli olan,yaptığımız kötü şeylerin sorumluluğunu hissetmektir.Bizi iyi insan yapan şey,o sorumluluktur."
Sayfa 349 - Ephesus·Kitabı okudu
"Ama aşk öyle değildir.İnsanı içine hapseden bir kafes gibidir.Üstelik söz konusu aşksa,biri sana duygularını sorunca tereddüt etmezsin."
Sayfa 280 - Ephesus·Kitabı okudu