olur biter
geçer gider.
ama canımı yaka yaka yutkunduğum şeyler var.
olup bitmeyen,
geçip gitmeyen.
zaman zaman yine uykusuzluk çekiyorum ama...
çokta takılmıyorum artık bu uyku konusuna,
uyuyunca geçmeyen şeylerin olduğunu anladığımdan bu yana..
cahit sıtkı tarancı
eğer kendimizi yalıtılmış kişiler olarak görürsek, değerlendirmeler sunmak, tanınmak hatta başkalarına hediyeler vermek bile gerçekliğimizin ihlali gibi görünür.