İçimin kurumaya başladığının, yaşamın artık bana tat vermediğinin ben de farkındaydım. Üstelik bunu değiştirebilecek gücü de kendimde bulamıyordum. Olayların akışına kapılmış, hiç kimseden beklentim olmadan, amaçsız, tutkusuz bir halde yaşayıp gidiyordum.