melike

melike
@vmelr
you’ve read this before , about 40 times ,i thought you said you didn’t read much , well what is much
tek istediğim gibi düşünmemekti benim.Sadece düşünmeyi bırakmak
Sayfa 339·Kitabı okudu
Reklam
Ben biliyorum hastalığımı.Adı bile vardı. belki tıp kitaplarında değil ama edebiyat ve felsefe kitaplarında rastlanıyordu ismine: Yaşama hastalığı…Bir çeşit alerji.Oksijene.
Sayfa 333·Kitabı okudu
“Harcama kendini!” derdi babam .Ama harcıyordum hepsini .Son damlasına kadar.İhtiyacım kalmayacak insanlığıma ,zihnim sona erdiğinde
Sayfa 263·Kitabı okudu
Sadece havasını solumak istiyordum mezarların , toprağın , mermerin.
ben hepsiyim.İyi,kötü,çirkim.Hepsi benim !..