melike

melike
@vmelr
you’ve read this before , about 40 times ,i thought you said you didn’t read much , well what is much
Bu gece ağlamak ve şiir yazmak yok.dışarıya öok az çıkıyorum.bazen yeni cdlere bakmak için,bazense umutlandığım bir film için.sokakta hiçbir gerçek tek başına dolaşacak kadsr cesur değil.sokaklar ne dediği anlaşılmayan hayallerle dolu.varacakları hiçbir yer yok.zaten bir yer aramıyorlar.o yüzden eğildikleri bir alan yok.ağlamaya utanacak bir şiir yok.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
dışarıyı anlatmamı istiyorsun.dışarıda da , içeride de bizi acıtan şeyler hep aynı.aynı betondan,aynı demirden yapılmış evlerimiz.sadece “daha masumuz”diye sokaklar boyunca dolaşabiliyoruz.ya da başka beton evlere gidip demir balkonlardan sarkıyoruz.sarkıyoruz ama düşmüyoruz.bize balkonlardan sadece rüyalardan düşüldüğü öğretildi.
Sayfa 6·Kitabı okudu
Her şeyi bildiğim için vasiyetimde tek bir cümle olacaktı: “Beni yüzüstü gömün.Çünkü yeterince gördüm!”
Daha anlayamamıştı,sonunda ölüm olan bir hayatta mutlu son olmasının aykırı olduğunu.
Yorulmuştum.Dışarının sıcağı,insan kokusu.Hepsi yormuştu
Sayfa 354·Kitabı okudu