insandan ve bütün canlılardan iğreniyorum.Kendimdense nefret etmekten yoruldum ve bu konuda hiçbir şey hissetmiyorum.Oksijenle alışverişi olan her canlı midemi bulamdırıyor.Gözkapaklarımı derime kaynak makinesiyle yapıştırmak istiyorum.Bir canlı daha görmemek için!