melike

melike
@vmelr
you’ve read this before , about 40 times ,i thought you said you didn’t read much , well what is much
çünkü gömülü ölümü beklemek.İşte bunu hayal ederdim gözlerim kapalı , bütün insanlar uyurken
Sayfa 158·Kitabı okudu
Reklam
yine çok aptalca bir plandı.Ama zekice planların işlemediğini de biliyorduk bu aptal dünyada
Sayfa 150·Kitabı okudu
Ölüm kaldı.Görmediğimiz bir o kaldı.Ölüm ve sonrası
artık zamanı geldi.artık acı zamanı.
Sayfa 143·Kitabı okudu
hiçbirinin eli bana değmiyor.Çünkü ellerim ceplerimde hiç olmadıkları kadar.Varlığıma nedensizlikten delirdim ben.
Sayfa 138·Kitabı okudu
Reklam