melike

melike
@vmelr
you’ve read this before , about 40 times ,i thought you said you didn’t read much , well what is much
ve yazılacak bir şey kalmadığında ölmüş olacak içimiz
Sayfa 120·Kitabı okudu
Reklam
okumayı ve yazmayı öğrendiğim güne lanet ediyorum.Pişman olabilseydim, bu ikisini yapabildiğimd olurdum .
Sayfa 111·Kitabı okudu
var olan tek şeyi yazıyorum.Bu hayatta var olan tek şeyi “…”
Sayfa 108·Kitabı okudu
en kötüsü de bu , diye düşümdüm.Uyurken bile kendinden geçememek.
Sayfa 95·Kitabı okudu
sadece doğumu ve ölümü gerçek olan bir adamdan ne beklenir ki?Ben de fazla bir şey beklemiyordum zaten.
Sayfa 94·Kitabı okudu
Reklam