bittikten sonra çok hoş bir uzun ihsan efendi'nin düşünde, konstantiniyye'de dolaşmışlık hissi. bütün karakterlere biraz daha yakın olmak, her birinin peşine takılıp onları daha çok görmek istedim. "... saçlarını okşamayı, seni öpmeyi çok isterdim. ama düşlere dokunmak mümkün olabilir mi? sana bu yüzden hem çok yakın, hem de çok uzağım..."