-Evet hepsi Allah'tan... Ama bir Allah'tan değil. Mesela; Almanya'nınki, kırpık bıyıklı,kaküllü bir Allah'tan... İtalyanların başındaki bela, dazlak kafalı bir Allah'tan.
-Töbe yarabbi. Kaç Allah var?
-Çook... Kıyamet gibi...
-Günaha giriyorsun beyim. Gene kızmışsın. Hadi yak bi cigara... Allah birdir.
-Eskiden birmiş. Şimdi sürüsüne bereket, hem de sebebi var. Amerika keşfedilince bakmış ki tek başına idare edemiyor. Kendisine vekil tayin etmiş
- Tövbe yarabbi... Aman beyim
- Korkma korkma adam Allah'tan korkar mı? Jandarması yok, sopası bile yok.