Bir şeyleri paylaşabilmek ne kadar da zor. Hayat gerçekten gözünü kapatıp, açıncaya kadar akıp gidiyor ve kaybettiğin onca zaman, yalnızca pişmanlık olarak anılarında kalıyor. Hayatın bu kadar kısa olmasına rağmen, dolu dolu yaşamayı isteyecek kadar da uzun mu geliyor? Bilmiyorum.. Her şeyi zorlaştırdığımız yetmediği gibi, yaşamaktan keyif almayı da zorlaştıran yine biziz sanırım.
EREN