Neil Gaiman'ın kitabını ilk kez okuyorum.Kız tam bir süper kahraman gibiydi , kıza biraz daha korku yükleyebilirdi. Maaşallahı var kızın ikinci bir roman yazılırsa "Ejderyayı" bile öldürebilir.
Birden karşıma çıkan bir kitaptı.Yazarı tanımadığım için kapağından anlamdırmaya çalıştım.Çok alakasız şeyler düşünmüşüm bir sayfa başka bir sayfayı kovaladı durdu.Bir ara okurken duygulandığım anlar oldu ancak hiçbir karaktere kızmadım.Sonsöz bana saçma geldi.Eklenmemesi gerekiyordu.Onun dısında öneriyorum, okuyunuz , okutunuz
Kral KaybederseGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 201521,9bin okunma