Shabnam Sadikhzada

Shabnam Sadikhzada
@washabi
🪽
Her şey iyiye gidecek, diye düşünürdüm hep hayatım boyunca ama hiçbir zaman hiçbir şey iyiye gitmez. Biz sadece kötüye alışırız, daha kötüsünü yaşarız ve ona da alışırız. Yaşadığımız ve iyi olduğunu sandığımız her şey, bizim kötüye alışıyor olduğumuzun özetidir. Her şey iyiye değil kötüye gidecek her şey mahvolacak... Biz mahvolacağız... Bu da bizim mahvoluş hikâyemiz.
Sayfa 312·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayat da böyle değil mi zaten, gözlerimiz, hep gözleri başkalarınn üzerinde olanların üzerinde...
Alıntı
Bazı şeyler vardır; kelimelerle anlatılır, bazı şeyler bakışlarla, bazı şeyler seslerle, bazı şeyler sadece yazarak, bazı şeyler de konuşarak. Bazı şeyler için yazmak, konuşmak, bakmak yetmez. Bağırmak gerekir ve bağırmak için, her zaman konuşuyor olmak gerekmez. Bir insan sessizce de bağırabilir. Siz içinizden bağırmak nedir, bilir misiniz? Ben çok iyi bilirim...
Sayfa 266·Kitabı okudu
Alıntı

Shabnam Sadikhzada

, bir kitabı yarım bıraktı
Fyodor Dostoyevski
7.6/10 · 77bin okunma

Shabnam Sadikhzada

, 2025 okuma hedefini ekledi.
2025 OKUMA HEDEFİ
3/24 kitap - %13 tamamlandı
3 kitap okudu
24 kitap
743 sayfa
0 inceleme
9 alıntı