Benim için çok safe bir kitaptı. Okurken çok keyif aldım, diyaloglar, karakterlerin iç dünyası, kendimi görebildiğim duygu ve düşünceleri okurken yalnız olmadığımı, hepimizin bu yollardan geçtiğini bazı şeyleri sorguladığını hatta bunun evrensel olduğunu fark ettim. Başarılı olmanın illaki bir üniversiteye gidip çok iyi bir şirkette çalışmak olmadığını, kendine iyi gelen, ait olduğun yeri bulmanın ya da sana göre olmayanı bırakabilmenin de başarı olduğunu gösteriyor karakterlerle. Bu cesarete sahip olup kendi yolunu çizebilmenin, küçük büyük demeden bir şeyler yapmanın önemini anlatırken büyük bir hayale sahip olmamanın kötü bir şey olmadığı ya da seni eksik kılmadığını da belirtiyor. Bu yüzden çok sevdim sanırım kitabı doğru olan budur demiyor ve insanı kısıtlamıyor tek bir seçenekle. Böyle yazarlar sağ olun var olun gerçekten.