Pınpın

“İnsanoğlu bazen acıyıda sever, hem de tutkuyla!”
Reklam
“Bu şüphe ve erteleme neden? Çünkü arkada bizi bekleyenleri bilmiyoruz. Çünkü bunun geri dönüşü yok. Çünkü zihinlerimiz, belirsizlikten başka bir şeyin olmadığı her yerin, karanlık ve karmaşık olduğunu düşünür. “
Sayfa 130·Kitabı okudu
“İnsanoğlu böyle geçicidir. Kendi varlığına en çok inandığı, sevdiklerinin anılarında ve kalplerinde derin izler bıraktığını sandığı yerlerde bile, hızla silinip giderler. “
Sayfa 109·Kitabı okudu
“Kendimle ilgili çok fazla sorunum var ve kalbim sürekli kederli. Öyle ki, insanlar bana biraz huzur verecek olsa, onlara hiç bulaşmayacağım. “
Sayfa 83·Kitabı okudu
“Gözlerime bir perde inmiş gibi. Sonsuz yaşamın görüntüsü sanki önümde açık bekleyen bir mezara dönüşmüş gibi. “
Sayfa 69·Kitabı okudu