Bize iyi gelmeyen hatta bizim için iyi olmayacak şeyleri bile isteyebilen insanlarla yollarımızı çok önceden ayırmış olmamız gerekirken onlardan kopamaya biliyorduk insanlarla ilişkileri bitirmek bazı insanlara zor ve imkansız gelebiliyordu ama bir kez yolunu ayırdığında daha iyi hissettiklerini görüyorlardı
“Acı geçene dek”demişti.Ama acı nasıl geçecekti?Hiçbir acı, tamamen geçmezdi.Geçmiş gibi davranırdık, geçmiş olmuş artık gibi ama hatırladığında acı yine aynı acıydı.”
Birini evin yaparsan evinin ayakları olur;yürüyüp gidebilir senden geçebilir belki üzerinden…Birini evin yaparsan,o ev yeterince büyük bir depremde yıkılabilir;altında kalırsın.