📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geçmiş bir bataklıksa ben dizlerime kadar batmıştım ,kurtulmaya çalışmanın bir anlamı yoktu belki ama hareketsiz dursam da dibe çekildiğimi hissediyordum.
Ya bir sabah olurda okuldaki sırası boş kalırsa? Mesaj atarsam ama mesajım ulaşmazsa? Defalarca ararsam ama hiç açmazsa? Diklense okuldan biri Begonya da kafa tutmak için orada olmazsa? Çözemezsen bir matematik sorusunu sormazsam ona? Düşsem yine suya arkamdan atlamasa? Çünkü yok olsa