elif rana

elif rana
@weliff
yürümezsen yol içinde birikir
yüreğimle ona bin kez adieu* dedim! o ise bana hiç bakmadı! - Hoşça kal
Reklam
giriş, gelişme,sonuç
Yaşıyorlar.Acı çekiyorlar.Ölüyorlar.
,hayat tüm gerçekliğiyle çok fazlaydı onun için.
olasılık dışı,olasılıksız?ama imkânsız değil.
insanın gizlisi saklısı olurmuş,ruh hâli değişirmiş,bazı duygular anlatılmazmış.