Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Normalde buraya böyle şeyler yazmayı sevmiyorum ama şu an içimdeki yaşam sevincini paylaşmak istedim. Arkadaşlar hayatımızı güzelleştirebilecek tek kişi kendimiziz. Sımsıkı sarılalım ve o kadar iyi davranalım ki kendimize başkalarına iyi davranacak gücü elde edebilelim. Sevgi hayatımızın temelinde olsun; insan, hayvan, doğa yani herşeye sevgiyle bakabilelim. Pişman olmadan yapmak istediklerimizi yapmaya çalışalım. Hayallerimiz ve ideallerimiz için çabalayalım. Tabiki arada nefes almayı da unutmayalım. Kısaca hayatı doyasıya yaşayalım ve mutluluğu olaylara bağlamak yerine olaylara giden sürece yayalım. Bu kadardı iyi bakın kendinize.
Hayat dediğin başka nedir zaten? Ben şuna inanıyorum ki, üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikbalin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız.
Büsbütün başka bir hayat, daha az gülünç ve daha çok manalı bir hayat istiyorum. Belki bunu arayıp bulmak da mümkün... Fakat içimde öyle bir şeytan var ki.. bana her zaman istediğimden büsbütün başka şeyler yaptırıyor. Onun elinden kurtulmaya çalışmak boş... Yalnız ben değil, hepimiz onun elinde bir oyuncağız...