"Gülmek günah gibi geliyor."
"Nasıl? Seni ilk kez gülerken gördüğümde dünyayı sevesim gelmişti. Kötülükleri affedesim, çaresizliklere umut besleyesim gelmişti..." "Gülmek günahsa sana, melekler cenneti terk etsin Karaca."
"Kendimi parçalarım ama onun kalbini kırmam."
"Zaten isteyerek kırmaz kimse kimsenin kalbini."
"Öyleyse hata yapmak âşığa caiz değil mi?"
"Üflesen geçer mi oğlum, kalbin acısı?"
"Geçmez,""Ama kalbin mayasında var kırılmak. Zaten insan sevdiğine kırılır."
"Kırıla kırıla, ne olacak oğlum halimiz?"
Aşk olacak.