"Unutmak bir lütufken hatırlamak cezadır. Ben de senin ceza çekmeni istemiyorum..."
"Yaşarken her an cezasını çeken bir adamı daha fazla cezalandıramazsın."
Başlangıçta sıkılıp yarım bırakanları çok duydum keza ben de az kalsın bu hataya düşecektim. Fakat devamlılığı sağlayıp kitabı bitirdiğinizde iyi ki okumuşum diyeceksiniz.
Martin Eden bana çok şey kattı, ruhuma dokundu...Okuyan herkesin kendinden bir şeyler bulacağına inanıyorum.