Efsaneye kıyasla daha çok sevdim. Bana göre Deha, Efsaneye göre daha iyi bir kitaptı ve Şampiyonun da diğer iki kitaptan daha iyi olacağını düşünüyorum.
-Kitabın sonunu nasıl bulduğum(güzel,kötü, mutlu, mutsuz) yazıyor, bir tık spoiler sayılabilir o yüzden SPOİLER UYARISI-
Kitabı az önce bitirdim ve o şekilde bir son beklemiyordum bir an şaşırdım ama ondan çok sevindim, güzel bir sondu yani demek istediğim sonu iyi veya kötü bitti değil sonun o şekilde olması, öyle bir sahne görmek güzeldi.