Orhan

Orhan
@wesleymartin
Ich bin ein Bewohner des Elfenbeinturms
İnsanlık bize acı veriyor çünkü sizin sözünü ettiğiniz acı, insanlığın kendini oluştururken bize verdiği acıdır.
Sayfa 43
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tüm yaralar arasında saflığın açtığı yara en zor iyileşendir.
Sayfa 41
Edebiyat
Çocuklarımız bizim görüntülerimiz değildir, olsa olsa bizim… Sembolümüzdürler.
Sayfa 31
Edebiyat
Umutsuzluğa kapıldım. Büyük beklentim kasvetli bir boşlukta hüsrana uğramıştı. Beklentimin yerine gelmesi uğruna çok az çaba gösterdiğim için kendime kızdım, can sıkıntımı, kendime duyduğum acımayı haykırarak şatonun hendeklerinde dolaştım.
Sayfa 25
Edebiyat
Yalnızlığım bende naifliğin ve erken gelişmişliğin en nadir karışımını oluşturmuştu.
Sayfa 18
Edebiyat