Orhan

Orhan
@wesleymartin
Ich bin ein Bewohner des Elfenbeinturms
En ve en öncelikle de, dedi, insana, bu dünyanın ve bu makinenin iktidarına sahip olmanın keyfini çıkaran insana, meselelerimizin özünü sahteleştirdiği ve bu sahte özü, en derin yasamız haline getirdiği için lanet olsun.
Sayfa 47
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyaya lanet olsun, dedi boğularak, İlah'ın olmadığı ve ilahi adaletin olmadığı, tüm lanetlerin ve lanet okuyanların gülünç olduğu, şerefin değerinin olmadığı ve sadece namertliğin olduğu bir dünyaya lanet olsun.
Sayfa 47
Edebiyat
Lanetliyorum, dedi, üzerinde lanet tutmayan ve asla tutmayacak olanları, güveni kötüye kullananları, zaferde ve yenilgide o buz gibi hileyi ve zaferin ve yenilginin kendisini de lanetliyorum.
Sayfa 46
Edebiyat
Hoşgörüden önce gelen ve hor görme ile sınırlandırılan unutmak...
Sayfa 53
Edebiyat