westerlund2

westerlund2
@westerlund2
kitap okuma alışkanlığımı geri kazanmaya çalışıyorum.

westerlund2

, bir kitap okudu
8/10
·368 syf.·
2026 5. kitabı
Nermin Yıldırım
8.2/10 · 5,5bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yarın ne getirecek bilmiyorum ama her şeyi doğru yapmış değil, "Yaşadım," diyebilecek biri olarak ölmek istiyorum. Hayat hata yapmaktan korkmak için çok kısa. Korkmuyorum.
Sayfa 364·Kitabı okudu
Hem dünyada kalıp hem de hayattan kaçamayız.
Sayfa 363·Kitabı okudu
Neticede, altına sığınacak bir çatı, içine saklanacak bir çerçeve lazım herkese. Sonra orada sıkışıp nefessiz kalınca da, kaçmaya yetecek kadar cesaret.
Zamanla hayatımdaki her şey değiştiği halde hayallerimin aynı kaldığını keşfetmek beni şaşırttı. Orada olduklarını bile bilmiyordum. Belli ki kırılmamak için saklanmışlardı. Ne yaparsanız yapın, ne yaşarsanız yaşayın, çocukluk hayalleriniz değişmediyse hâlâ masum sayılırsınız.
Sayfa 357·Kitabı okudu