westerlund2

westerlund2
@westerlund2
kitap okuma alışkanlığımı geri kazanmaya çalışıyorum.
İnsan tek ömürde, aynı bedende, birden fazla kişi olarak yaşıyor. Her kayıp, her acı tecrübe, her günbatımı ve gözyaşıyla biraz değişiyor. Her kazanım, tatlı deneyim, gündoğumu ve tebessümle değiştiği gibi... İnsan, tek kişi olarak doğup çok kişi olarak ölüyor. Kimileri buna çoklu kişilik bozukluğu diyor, ben insanlık hali demeyi tercih ederim.
Sayfa 355·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hayat da güzel yer. Bazen zor ama yine de güzel. Her şeyi unutsa bile bunu muhakkak hatırlamalı insan
Sayfa 352·Kitabı okudu
Unutmaya en çok ihtiyaç duyduğumuz şey yalnızlığımızdır.
Sayfa 349·Kitabı okudu
Uygarlığımızdaki cümle hastalık yeterince sevilmemek, kendini ve başkalarını sevmeyi bilmemekten kaynaklanıyor.
Sayfa 347·Kitabı okudu
Akıl, sahibini kendini kaybetme pahasına koruyordu. Onun kadar özverilisi zor bulunurdu.
Sayfa 347·Kitabı okudu