westerlund2

westerlund2
@westerlund2
kitap okuma alışkanlığımı geri kazanmaya çalışıyorum.
Galiba bir acı, evvela susarak, sonra konuşarak ve en nihayetinde ölüler gibi sessizce mezara konarak çekiliyordu. Ölüler ve acılar birbirine zaten, aşırı benziyordu.
Sayfa 299·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Canın nereden yanıyorsa, kıyametin orada kopuyor. Ama üstesinden gelemeyeceğin, hafıza çöplüğüne gönderemeyeceğin bir derdin yok.
Sayfa 267·Kitabı okudu
Gelecekte bir gün, hepsi geçmiş olacak.
Sayfa 255·Kitabı okudu
Başkalarına yakıştırdıklarımız, hep bizim kendi fenalıklarımızdı.
Sayfa 216·Kitabı okudu
Ama bizim memlekette kimse dakik, hiçbir iş muntazam değildir. İstediğiniz gibi yaşayamadığınız gibi, gönlünüze göre de ölemezsiniz.
Sayfa 207·Kitabı okudu