"Birini düşünmek, onu daha çok düşünmeye giden yolu açar," dedi Ses. "Düşündüğün şeyle beynin arasında bir kanal olduğunu varsay. O şeyi her düşündüğünde genişleyen bir kanal. Birinin hafızanda kapladığı yer, onu düşünme sıklığınla orantılı."
Ama bir beklediğiniz varsa genellikle gelmez. Beklemek çünkü, bir olmazı oldurmayı umanların safdilliğidir. Gelecekler zaten kalbinizi yormadan gelir. Bekletmek, gelmeyeceklerin işidir. Bu yüzden en çok gelmeyecek olanlar beklenir.