"Ama hiçbir güzellik sonsuza kadar sürmüyor.
...Kötülük de, çirkinlik de, mutsuzluk da sonsuza kadar sürmez.
...Öyle, sürmez ama giderken de bedenimizden, ruhumuzdan bir şeyler götürür."
"Bencilce değil mi?
"Biliyorum ama bencil olmayan var mı? Üstelik en büyük bencilliğimiz de çocuk yapmak değil mi? Yaşamın ne olduğunu bile bilmeyen bir canlıyı zorunlu olarak dünyaya getiriyorsun. Mutlu olacağının garantisini verebiliyor muyuz ya da hastalıksız, dertsiz, uzun bir ömür sürmesini sağlayabiliyor muyuz?"