"Dibe vurmak diye bir şey yok" dedi içinden. "Çünkü dünyanın dibi yok.
En fazla yerin dibine geçerim, oradan da girer, dünyanın öbür
tarafından çıkarım. Biraz da oralarda dolanırım."
sokaklarında kinyas ve kayra dolaşır. kırmızı vosvosların içinde hep farazi çalar. cinayetler hep ankara'da işlenir. affedemediği tek şey saygısızlıktır. kimsesizlerin, çapulcuların, devrimcilerin, kaybolmuşların, aşıkların evidir ankara...