intizar

intizar
@whalien52_
sanatsever
imö
lisans
2003
39 okur puanı
Mayıs 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Dibe vurmak diye bir şey yok" dedi içinden. "Çünkü dünyanın dibi yok. En fazla yerin dibine geçerim, oradan da girer, dünyanın öbür tarafından çıkarım. Biraz da oralarda dolanırım."
Doğan Kitap·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
O kadar yalnızsın ki kendin gibi milyarlarca insan istiyorsun. Sırf kendine oyun arkadaşı bulmak için... O kadar yalnızsın ki...
Sayfa 129 - Doğan Kitap·Kitabı okudu
Alıntı
Kendimden nefret ediyorum ve ölmek istiyorum" diye haykırdığı aynalara, “Ölümden nefret ediyorum ve kendimi istiyorum" diye fısıldarlar.
Sayfa 104 - Doğan Kitap·Kitabı okudu
Alıntı
sokaklarında kinyas ve kayra dolaşır. kırmızı vosvosların içinde hep farazi çalar. cinayetler hep ankara'da işlenir. affedemediği tek şey saygısızlıktır. kimsesizlerin, çapulcuların, devrimcilerin, kaybolmuşların, aşıkların evidir ankara...
bir ömür verdim anlaşılmadığımı anlamaya
Müzik
Reklam