bir kitabı bitirdiğimde derin bir sessizlik çöker bedenime; bir hayat, bir hikaye geçip gider gözümün önünden, acıları boğazıma dizilir. ne zaman ki yutkunabilirim o zaman yeni bir sayfayı açabilirim. yitip giden kitabın sayfaları gibi gözükürken parça parça eksilen ben olurum.