kitabın isminin vermiş olduğu popülariteden ötürü bu eseri okumak her zaman aklımdaydı fakat ne yazık ki beklentimi tam karşılayamadı diyebilirim.yine de ilerleyen yıllarda tekrar okumak,kitap hakkındaki fikirlerimin değişip değişmediğini gözlemlemek isterim.