On beş yaşındayım ve iki yıl önce Karantinanın neden fazla okurunun olduğunu merak edip wattpad uygulamasından birinci kitabı okumaya başlamıştım.
Kitabın yüz elli küsür sayfasını okuduktan sonra kitabın içerdiği karakterlerin davranış biçimleri ve sözlerinden rahatsız olduğum için de kitabı okumayı bırakmıştım.İyi ki de bu kitabı okumayı bırakmışım :)