her birimizin önüne konan hayat planı 25 yaşına kadar okullara gidip eğitilmek. sonuç ne peki? ülkesi dışında hiçbir ülkeye gidememiş, ana dili dışında hiçbir yabancı dile hâkim olmayan biri olmak. bunlar bir yana yıllarca süren eğitimlerden sonra işe girememek. peki tüm bunlar ne için? dünyada doğup dünyayla iletişime geçmeden, gidip konuşmadan, gezip göremeden kendi sokağımızda doğup büyüyüp ölmek için mi?