persephone ˖❀

persephone ˖❀
@willgraham
𝐥𝐚 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐢𝐚 𝐞𝐬 𝐭𝐨𝐝𝐨
Kaldığın için pişman mısın, Arthur? Hayır, Diana, gidemediğim için pişmanım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aile olmak için kan bağı gerekmez, Catlyn.
eskiden altı değil gözlerim karaydı
luvcat'ın he's my man şarkısına dönüşmek istiyorum
her mezar tek kişiliktir sevgilim