persephone ˖❀

persephone ˖❀
@willgraham
𝐥𝐚 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐢𝐚 𝐞𝐬 𝐭𝐨𝐝𝐨
gumus yurek elestiri aldiginda neden herkes sanki dunyanin en kutsal kitabiymis gibi delirip onu savunuyor?? kitabi acin bakin mantik hatalari, celiskiler, dunya insasi eksikleri… hepsini nerdeyse her sayfada bulabilirsiniz. karakterlerde bir gelisim yok, plot bir iki haftaya sigdirilmis ama karakterler arasindaki iliski ilk gunden siki fiki… ? sanki turkiyenin tolkieni gibi davranmaniz cok yoruyor artik. yakinindan bile gecmez ki…
persephone ˖❀
Aynı durumun ben Adora'nın kitapları için de geçerli olduğunu düşünüyorum sanki onun kitaplarında da kusur yokmuş gibi eleştirince kitlesi tarafından aynı tepkiyi alıyorsun
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.