gumus yurek elestiri aldiginda neden herkes sanki dunyanin en kutsal kitabiymis gibi delirip onu savunuyor?? kitabi acin bakin mantik hatalari, celiskiler, dunya insasi eksikleri… hepsini nerdeyse her sayfada bulabilirsiniz. karakterlerde bir gelisim yok, plot bir iki haftaya sigdirilmis ama karakterler arasindaki iliski ilk gunden siki fiki… ? sanki turkiyenin tolkieni gibi davranmaniz cok yoruyor artik. yakinindan bile gecmez ki…