Eda.

Eda.
@winevousas
enfj

Eda.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
2026 10. kitabı
Natsu Hyuuga
9.2/10 · 172 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ayrılık zamanı geldi ve kendi yollarımıza gidiyoruz. Ben ölmeye, sen hayatını yaşamaya. Hangisinin daha iyi olduğunu sadece Tanrı bilir.
8/10
·207 syf.··
2026 5. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 21 Şubat 2026 00:00
Yer yer beni sinirlendiren, yer yer ise karakterlerle empati kurduğum bir kitap oldu benim için. Açık konuşmak gerekirse dili biraz yorucu, yer yer “ben ne okuyorum şu an?” “bu ne şimdi?” “bu hangisinin anısı?” diye anlamaya çalıştığım birkaç sahne oldu. Kitabın bitişini hala anlayabilmiş değilim, o yüzden gidip birkaç video izleyeceğim ama yarıda kaldığını düşünüyorum. Esme’ye çok üzüldüm, hatta Lennox ailesinin kızlarına genel olarak üzüldüm. Bu kitap sayesinde ataerkil düzenle, kadınların hayatlarının zorluğuyla bir kez daha yüzleştim. Güzel ve merak uyandıran bir kitaptı, sadece yazım dili beni zorladı. Yine de şans verin derim.
Esme Lennox Nasıl Yok OlduMaggie O'Farrell · Turkuvaz Kitap · 20093,075 okunma

Eda.

, bir kitap okudu
8/10
·207 syf.··
25 saatte okudu
·
Okunma: 21 Şubat 2026 00:00
·
2026 5. kitabı
Maggie O'Farrell
7.9/10 · 3.075 okunma