Gül

''Benimkisi bir umut... Dışarısı aydınlık kaldıkça bende bu umut sönmez.''
Reklam
''Ama ben, bu karanlık yerde hapsolup kalamam. Baksanıza, öteleri aydınlık. Ben de aydınlığa gitmek istiyorum... ''
Yalnız bir genç karasinek vardı, o durmadan dışardaki aydınlığa çıkmak için uçuyor, ama pencere camına çarpıp kalıyordu. Ama yine de camın öte yanına geçmek için çaba harcıyordu. Cama çarptıkça hiç yılmıyordu.
İçimizdeki hangi titreşim enerjisini etkin hale getirmek istediğimiz sadece bize bağlıdır.
Sayfa 90
hava soğuk sabah oluyor uyanır uyanmaz yanımda aradığım hangimiz sen misin yoksa ben miyim