Kitap çok akıcı ve sürükleyiciydi. Başından sonuna kadar Fugui'nin hayat hikayesini görüyoruz. Ailesini, yaşadığı sorunları, yaşattığı sorunları...
Tek bir kişinin davranışlarının kaç kişinin hayatını etkilediğini görüyoruz. Sonlara doğru daha da istekle okudum.