sabina abuzeroğlu

"Bana bir gun ne dedi biliyor musun? Sonunda seni buldum.' Aynen böyle dedi. O zamanki beni hatırlasana, zaten eriyip gitmişim, 'Uğur, Uğur diye aklımı yitirmişim, bir de bunu duyunca bittim. Düşünsene. Birinin yeryüzünde arayıp arayıp sonunda bulduğu kadınsın. Of, ne cüsseli laf. Şimdi gülesim geliyor. Ne çok konusuyor insanlar. Ne çok söz var, uçuşup duruyor tepemizde. Insanlar sadece konuşuyor.
Sayfa 34·Kitabı okudu
Edebiyat