“Bir insan ıstırap çekmenin onun kaderi olduğuna inandığında, ıstırabını kendisinin görevi olarak, yegâne ve benzersiz görevi olarak kabul etmek zorunda kalacaktır. Istırap çekerken dahi, evrende tek ve eşsiz bir kişi olduğu gerçeğini kabul etmek zorunda olacaktır. Hiç kimse onun acılarını yüklenemez, onu acılardan kurtaramaz. İnsanın eşsiz fırsatı, yükünü sırtladığı güzergâhtır.”