"Nasıl olmalı güzel insan, güzel müslüman?" dediler. Cevaba bakın: "Geldiği yere sürur ve neşe getirir, giderken hüzün bırakır. Arkasından, 'Ah nerede?' denir, özlenir, aranır."
Allah'tan bunu istemeli, böyle olmayı istemeli, güzel olmayı istemeli kardeşim.
Allah'ım sen bizi güzel insanlardan eyle
Bütün hayatınızla, yaşayış biçiminizle sizi ciddiye alan, size bir şekilde tabi olan, emrinizin altındaki, yanınızdaki kişi, kim olursa olsun, size baktığında, sizi gördüğünde neşe duymalı. Güzel insanın tarifi de böyle yapılmıştır.