Konuşarak bir cahili eğitebilirsiniz, bir yanlış anlaşılmayı çözebilirsiniz, hatta bir sağır a sesinizi duyurabilirsiniz, ancak duymak istemeyene kendinizi asla dinletmezsiniz.
“Hata yapılan olmak çok rahatlatıcı.
Hata yapanın hiç ama hiç geçmiyor acısı .
Acıttığı yerden acıyor sonunda .
Yaşattığı her şeyi , tek tek yaşadığında.”

Çünkü bazı insanları sadece kendinden daha kötü durumda olan insanlara akıl vermek iyi  ediyor. Bu yüzden sevgiliniz sizi terk ettiğinde, paranız bittiğinde, işinizi kaybettiğinizde, kendinizi değersiz hissettiğiniz de yanınızda olan insanlara” iyi” demeden önce mutlu olmayı bekleyin. Acınızı paylaştığı gibi mutluluğunuz da paylaşmıyorsa vefayı falan boşverin.