vildan

“Yaşamadığınız,sınanmadığınız, yorulmadığınız acılar hakkında tek kelime etmeyin. Yaşarsınız ,sınanırsınız,yorulursunuz.”
Reklam
İyilik..
“ Kurduğumuzu sandığımız hayaller, aslında hep bir başkasının bizimle ilgili hayali sanırım. Aksi halde sınırları bu kadar keskin olmazdı ve gerçeklerinde düş kırıklığı yaratmazlardı. Çünkü gerçekleşen tüm hayaller, bizim değil onlarındı.”
Vermeye çok alışmış ve hiç almamış insanlar,biri onlara burunları akıyor diye mendil bile uzatsa aşık olurlar.
Çünkü bu hayatta ne yaşanıyorsa, ne geç ne de erkendir. Her şey ,olması gerektiği vakittedir .