Annesine göre boşanmak, bir kadın için en büyük başarısızlıktı ve kızının başarısız olması onu korkuttuğu için, onun başarısız olduğunu görmek istemediği için kızını terk etmişti. Annesi başarısızlık karşısında zayıf düşen biriydi ve işin özünde tek yaptığı, zayıf bir insanın yapacağı bir hareketi kızına karşı yapmış olmasıydı.
”Kucaklayıp yaşayamayacağım şeyi kucaklamaya çalışmam bir hataydı. İyi yaşamanın bitirmen gereken şeyleri bitirerek yaşamak anlamına geldiğini bu defa öğrendim. Ne kadar çok insan korktuğu için, başkaları ne der diye endişelendiği için, ya pişman olursam diye düşündüğü için bitirmeye cesaret edemeyip geçiştiriyor, biliyor musun? Ben de öyleydim işte. Ama artık özgür hissediyorum.”